SEZON 2015; SIERPIEŃ

komandor: Marek Krzemień; foto: Kamil Kłyza

10-14 sierpień 2015

64 Zlot Turystów Kolarzy - Pszczyna

Od poniedziałku do piątku w różnym składzie jeździliśmy do Pszczyny aby uczestniczyć w Centralnym Zlocie Turystów Kolarzy. Naszym celem było zdobycie dwóch stopni Pszczyńskiej Odznaki Krajoznawczej. W pierwszy dzień pojechaliśmy do Goczałkowic, Strumienia i przez Wisłę Małą do Pszczyny objeżdżając Jezioro Goczałkowickie.
Następnego dnia przejechaliśmy trasą drewnianych kościołów w Ćwiklicach, Grzawie, Miedźnej i Górze.
W środę udaliśmy się do pałacyku myśliwskiego w Promnicach odwiedzając jeszcze po drodze muzeum w starej smolarni w Kobiórze a wracaliśmy przez Suszec by podziwiać zbiory w prywatnym muzeum p. Szendery.
Czwartek mieliśmy przeznaczony na zwiedzanie pozostałych obiektów w samej Pszczynie których nie udało nam się zwiedzić podczas trzech poprzednich dni.
W piątek tym razem po południu pojechaliśmy raz jeszcze do Pszczyny by uczestniczyć w ceremonii zakończenia zlotu na rynku.